Potaknuti poslovne lidere na out-of-the box, ključno je za liderstvo budućnosti, ali ne i toliko jednostavno. Dobro to zna umjetnik i predavač Peter Moolan-Feroze koji više od 25 godina predaje na executive programima London Business School. Tema koja ga okupira i koja je kroz njegove inspirativne masterclass radionice promijenila tijek razvoja mnogih proizvoda i usluga, ali i mijenjala kulture čitavih timova je – kreativnost u leadershipu. Tu vrijednost, taj alat, smatra ključnim u nošenju s poslovnim i osobnim izazovima današnjice. U svijetu u kojem je promjena konstanta, naši kapaciteti za nošenje s nepoznatim veći su kada njegujemo i koristimo kreativnost.
U organizaciji udruge Lead.You, u Zagrebu je 27. 11. 2024., Peter Moolan-Feroze u prostorijama Algebre održao je London Business School masterclass za menadžere pod nazivom ‘Kreativnost za liderstvo novog doba’. Stavljajući kreativnost i imaginaciju u prvi plan, pokazao je koliko zanemarujemo aspekt prirodnog, intuitivnog problem solvinga te potaknuo razmišljanje o novom ‘jeziku’ komunikacije koji preskače barijere klasičnog jezika – i to umjetničkim izražavanjem.
U zanimljivom i interaktivnom prenošenju uvida koje je prikupio surađujući s pojedincima i timovima vodećih svjetskih tvrtki, potaknuo je polaznike da o liderstvu, strateškom razmišljanju, komunikaciji s timovim, ciljevima i smjeru u kojem se žele razvijati razmišljaju vizualno. Kroz slike, simbole, primjećivanje detalja, fokus, boje, teksture i sve ono što čini jedno vizualno djelo, Moolan-Feroze je pokazao kako nas stvaralaštvo i imaginacija guraju van zone komfora i smještaju nas u zonu nevjerojatnih mogućnosti.
“Naši poslovi određeni su različitim profesionalnim obrazovanjem, vještinama i područjima. Međutim, kreativnost nije ograničena na jedno područje, ne pripada samo umjetnicima, već pripada čovječanstvu, prelazi granice i povezuje sve. Ako ovo prihvatite kao tvrtka, bit ćete dio budućnosti”, riječi su predavača koji je na svojoj interaktivnoj radionici pokazao koliko nas repetitivnost i ustaljenost koče u rastu. A možda najvažnije od svega, dokazao kako u svakome od nas živi kreativac koji našu poslovnu personu obogaćuje i podrška joj je u stvaranju dodane vrijednosti.
FOTO: Mirna Bartolić